Saturday, October 11, 2008

Ramadhan moments2

sambungan Ramadhan moments......hehhe..ni majlis buke pose bersame2 bdok2 klas...best jgak korang..jauh tuh cari kedai...Restoran Batu 50...hehhe..byk sunggoh....
yg dukung baby tu lah project manager utk event nih...sebelah pm kite tuh...our trainer...Mr Imtiaz...best jugak die nih..slalu byk tlg tentang java...
on the way balik dari buke pose satu tragedi telah berlaku...hehhe...
sesampainye aku area kawasan pak sabah...dari jauh aku nmpak trffic lite sudah mnyalakan lampu hijau...ndiya dengan sedaye upayenye telah memecut moto so that leh lepas..heheh...tp mlang tidak berbau..selipar ndiya jatuh ditengoh2 trfic lite oh....hehhe....xkn nk breti ctu lalu kot...jalan sket depan pahtu cari port nk breti...aku sebagai pembonceng diarahkan utk ambek slipar yg jatuh...dengan muke yg tertutup dengan visor, aku melangkah dengan penuh kyakinan menuju ke tempat kejadian...dengan perasaan yg berdebar2, aku ambek slipar...hehheh...ade jugak la kete 2-3 bji yg tgu green lite..malu xterkate laa....pic kat bawah nih la tempat kejadian....

tu jer kesah2 yg agak mnarek di bulan Ramadhan..ade lagi..tp mls je nk citer...xlarat oh...smula2 la plok...k...

No comments: