Saturday, December 27, 2008

ROTI...

salam sume


hari2 terakhir aku kat jasper macm2 jadik...
hari yg paling best time mkan2..hhehe...aku kalo bab mkn ni mmg best sokmo..
bukannye ape..aritu kitorg wat mkn sket..roti vs kari..mmg best ar..
kitorg wat kari bcoz trainer kitorg tuh xreti mkn mnde2 manis...terpksela wat kari so that perut diorg leh hadam mknan dgn eloknye...=p

kt bawah ni antara koleksi mkn2 kitorg...
kari geng2 rumah shasha yg buat..pastu ade jgak sket roti jala...mmg best ar mkn ngn kari..

petang tu igtkan xsempat dah nk mkn...bknnye ape, lambat sket psiapan tu...bdak2 klas beta dah nk balik..maklumlaa..dirg nk kejar bus...xsempat mkn..4 sure diorg bising pye..tapi aku n the geng sempat je..nk kuar jasper je mkanan sampai..aku plak plan nk balik ari jmaat...sempat lagi laa...

ade jgak kari yg xabis..bdak rumah aku pon amikla sket..wat mkn mlm..balik rumah masak nasik je..leh mkn nasik ngn bestnye mlm tu..

ermm..xde pela nk cite lagi..korang sume tgk jela eh pic2 nih..heheh..
k adios...





No comments: