Saturday, September 20, 2008

breaking fast...

17 Ramadhan aritu..aku gi bukak pose ngn jiran2 aku..heheh..bkn pe..sebnye ade plan laen..tp xjdi..memandangkan ade offer dr jiran..ak n ndiya pon ape lagi..on jer...
antara individu yg tlibat dlm buke pose tuh ialah aku, ndiya,hosni,shaz,mie,amier and seful merangkap project leader...heheh

best jgak...tp xde pic utk aku uploadkan kt cni...gmba dah transfer tp lupe plak nk bawak..nati aku uploadkan kmudian...

dlm kol 5, sepul n shaz pegi order mknan n tempat di Ria TomYam.. tepi pantai..tp b4 tuh diorg ade tye aku n ndiya nk mkn pe?..aku tgk list yg diorg dh buat..menu: tomyam campur, telur bungkus, kailan ikan masin, daging masak merah n aayam masak halia...hehhe..byk kn..mknnye cume 7 org...tp xpe, memandangkan perut2 diorg besar...aku yakin sume mkanan tuh bleh abis...air plak kitorg nk air buah fresh orange n carrot susu..hehe..2 jug..nasik tmabah plak 3 pinggan..aduh2..diorg nih..mkn byk sgoh...

skali tgk mknan cam xabis, tp..wah3..kyg perut suke ati...byk sgoh kitorg mkn..sume mknan best je sume...
oklah. kwn2...dengar2 cite bdak clas nk wat buke pose gak..tp xtau plak ktne...
tgu jela nti..kalo ade aku akn citer plak kt cni..ngn pic skali...
ok guys..babai..

No comments: