Saturday, September 20, 2008

r.e.g.r.e.t.

ermm..mcm2 mende yg aku alami skrang...hehhe...bosan ar..
tp xpe insyaAllah..aku hadapinye dgn tnang...
xtaula ape persepsi org kt aku..mesti mcm2 kn...?
aku jenis yg cemane ntah..hehhe..ape2 la..aku nih jenis yg suke mlayan eh?..tp mengikut pndangn sorang tu..aku kot yg mlayan smpaikan bile dh jadi ceni aku plak yg disalahkan 100%...sorry anyway..aku xbmaksud pape pon..aku bgtau kat die yg aku juz nk kwan..tp tula..slah aku kot..xtgu die cool dulu baru wat cm bese...aku paham je mksud die...tp saje wat2 xnk paham...bkn pe..aku xnk jadi cenilaa..
aku yg salah kot..aku mintak maaf kalo empunye badan yg ade terbace aku pye post nih.....sori jgak aku nk ckp yg aku xtau nk ckp ape bile ko kate kat aku mcm2...aku trime jer..tu penilaian ko kt aku..nk wat cemane kn...

Ade petikan yg aku nk share ngn korang:

Aku masih kekurangan ilmu agama, tetapi berbekalkan ilmu agama yang telah dibekalkan ini, aku ingin menjadi isteri yang sentiasa mendapat keredhaan Allah dan suamiku untuk memudahkan aku membentuk usrah muslim antara aku, kau dan anak-anak kita untuk dibaiahkan dengan ketaatan kepada Allah Yang Maha Esa. Aku bercita-cita bergelar pendamping solehah, seperti mana yang dijanjikan Rasul,
" Semoga Allah memberi rahmat kurnia kepada lelaki yang bangun di tengah malam lalu dia sembahyang dan membangunkan isterinya, maka sekiranya enggan juga bangun untuk bersembahyang, dia merenjiskan air ke mukanya. Semuga Allah memberi rahmat kurnia kepada wanita yang bangun di tengah malam lalu bersembahyang dan membangunkan suaminya. Maka jika dia enggan, dia merenjiskan air kemukanya."
(Riwayat Abu Daud dengan Isnad yang sahih)

No comments: