Monday, September 15, 2008

n0 m0rE....


no m0re...heheh bkn ape..korang sume jgn pening2 pk ape yg aku nk citekan...bace je eh...
org pompuan msti slalu berdepan ngn keaadan nih..hehhe..mklumlaa..suasane skolah..phm2 jela...adela yg nk bercintan cintun...
tp bagi aku no more cintan cintun monyet...kalo zaman bdak2 bleh ar..skang dah ber'umo' pon sket...hahah kene take serius dlm pe kptusan yg kite wat..stuju..?
ermm..pe lagi eh...nk citer byk2 kot ade yg xbest dibace..kalo ikutkan nk citer je kt cni..tp cm open sgt jer...hahahah...aku jz nk bgtau..ape2 hal pon,dlm wat kptusan kt mst pk masak2 n no more main2 eh...

dah besar pon kite skang nih...pikir2kan la(utk aku jgak)...
k lah korang..sebnye wat thread nih aku nk citer sometin'..tp cam malu jer..lenkali ar yer kawan2..
smuge ape yg aku wat skang nih adelah satu tindakan yg btul...last but not least, for 'some0ne' yg aku xpenah face to face ngn die..i'm really means what i said..hope it's gonna be true..insyaAllah...ermm..pe la eh yg aku nk mngarut kt cni..hahahha
lupekan jer...biarla ianye mnjd rahsie diri ini....heheh..k..

No comments: